    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sat, 29 Dec 2012 23:10:39 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: DG - remont budynku

    On Fri, 28 Dec 2012, cac wrote:

    > nie był. w czerwcu 2011 otrzymałem budynek jako darowiznę od rodziców
    > (notarialnie) na cele DG ale nie ująłem tego w EŚT.

    No to "skutek inwestycyjny" (znaczy obowiązek rozliczenia wydatków
    drogą amortyzacji) jest chyba oczywisty, bez względu na sposób
    próby ugryzienia problemu?
    Z góry zapowiadam, że nie wiem czy i jak mogłoby dać się amortyzować
    tylko ulepszenie (bez reszty wartości początkowej), skoro przepis
    stanowi o podniesieniu WP. Znaczy na 1. rzut oka wychodzi "wszystko
    albo nic" (całą wartość budynku, wraz z remontem).

    pzdr, Gotfryd