    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darmowe oprogramowanie
    Date: Tue, 26 Mar 2013 13:04:23 +0100

    > Primo - masz świadomość, co to jest "uproszczona księgowość"?

    No księgowość uproszczona względem tzw. pełnej księgowości, czyli PKPiR,
    Karta i inne takie, gdzie nie ma ksiąg z kontami, bilansów itp.

    > Na pewno nie jest to coś co np. ja prowadzę, czyli KPiR :>

    Hm... No to nie wiem, wyguglałem tu:

    http://blog.meritoros.pl/?p=139

    Mamy 3 podstawowe formy uproszczonej księgowości:
    * karta podatkowa [...]
    * ryczałt ewidencjonowany[...]
    * książka przychodów i rozchodów [...]

    więc twoja książka się mieści jako jeden z rodzajów.

    Tu jest to samo:
    http://ksiegowosc1.pl/2011/03/08/co-to-jest-ksiegowo
    sc-uproszczona/

    Jeżeli te źródła są błędne, to napisz wprost w czym rzecz.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek