  • Data: 2013-02-16 23:08:59
    Temat: Re: Darowizna - trochę nietypowe...
    Od: "news.task.gda.pl" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję Ci, Witek, że pamiętałeś o mojej sprawie i poświęciłeś czas na
    znalezienie tego oświadczenia.

    Napiszę tylko, że nie znam się na prawie i zgóry przepraszam za - być
    może - głupie pytania, które wynikają z mojego braku wiedzy. Zrozum
    mnie, to moja pierwsza sprawa w Urzędzie dotycząca darowizny i chcę się
    tylko upewnić, czy wszystko jest w porządku...

    1. Weszłam na stronę
    0207 i sprawdziłam
    tę Ustawę. Art 4a mówi jednak o... budynkach mieszkalnych... Czy
    rzeczywiście mam wpisać ten Art 4a, czy zamienić go na jakiś inny (jaki?)?

    2. Po wpisaniu do Google frazy: "Dz.U z 1997 r Nr16, poz 89", kliknęłam
    na link odsyłający do strony
    0089 i znalazłam tam
    informację, że: "Status aktu prawnego: uznany za uchylony"... Czy
    rzeczywiście mam wpisać dokładnie tę frazę, mimo że status prawny tego
    aktu uchylony?

    3. Napisałeś, że: "(...) z pozniejszymi zmianami w brzmieniu
    obowiązujacym w dniu (data darowizny)". Czy wpisać tu datę wysłania
    przez mamę przelewu, czy datę wpływu przelewu na moje konto?

    PS. Witek, doceniam Twoją pomoc. Gdyby Ci się chciało w jakiś sposób
    odnieść do tego, co napisałam w odpowiedzi do Gotfryda dzisiaj o 22:42,
    to... po prostu bardzo bym się cieszyła :-)

    Pozdrawiam,
    Ania