  • Data: 2008-10-11 09:18:57
    Temat: Re: Deklaracje DRA - kiedy składać?
    Od: "Nod" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xyz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gclv0e$ir1$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam,
    > prowadzę jednoosobową DG i już około rok nie składałem deklaracji DRA ;-)
    > do Zus. Nie wiem czy kiedyś nie będę miał z tego powodu jakichś
    > nieprzyjemności, a może nie będę miał emerytury ;););) dlatego chciałbym
    > zapytać: kiedy ostatni raz należało składać DRA 'obowiązkowo'? I tak jak
    > wyżej, co mi może 'grozić' za nie składanie?
    >
    > pozdr.

    nigdy nie składałeś? jeśli raz złożyłeś w terminie to później deklaracja
    automatycznie się "klonuje" i wystarczy wysłać sam przelew. Jak nigdy nie
    składałeś to mozesz mieć problemy (ale składki opłacasz?). Ja po załozeniu
    DG nie składałem DRA przez 2 miesiące, składki wysyłałem przelewem. Po 2
    miesiacach zadzwonili, że mam sie zgłosic.. okazało sie ze system im
    wypluwa, że mam nadpłate. Kazali złożyć zaległe DRA i tyle :)

    --
    Nod