    From: Selth <s...@u...to.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dodatkowy dochów w 2006 roku
    Date: Wed, 14 Feb 2007 10:21:43 +0100

    Dnia Tue, 13 Feb 2007 09:05:15 -0600, witek napisał(a):

    > "Selth" <s...@u...to.op.pl> wrote in message

    > tak.

    > Nie. Bo niby jakim cudem.
    Tak też myślę, ale...dlaczego nie podrążyć tematu

    w ustawie PDOF jest taki ogólny zapis,
    w art.22
    "Kosztami uzyskania przychodów z poszczególnego źródła są wszelkie koszty
    poniesione w celu osiągnięcia przychodów, z wyjątkiem kosztów wymienionych
    w art. 23."
    przejrzałem art. 23 i niby nie ma tam wymienionych takich kosztów (zakup
    okien czy podobnych)

    z drugiej strony specjalnie kupiłem okna aby otrzymać przychód ze
    spółdzielni (inaczej nie byłbym w stanie tego zrobić) czyli poniosłem
    koszty w celu uzyskania przychodu ze spółdzielni.
    wiem, że Państwo Polskie nie lubi kosztów, ale gdyby ktoś znał podstawę
    prawną, która uniemożlia mi zaliczenie tego do kosztów to byłbym bardzo
    wdzięczy na jej wskazanie.

    --
    pozdrawiam