    From: Selth <s...@u...to.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dodatkowy dochów w 2006 roku
    Date: Thu, 15 Feb 2007 12:20:35 +0100

    Dnia Wed, 14 Feb 2007 10:55:40 +0100, t napisał(a):

    > No właśnie to jest ogólny zapis :) Dalej masz sprecyzowane ile z czego i
    > jak możesz
    > odliczać. Przykładowo z umowy o pracę mozęsz tylko tyle ile w ust. 2
    > potrącić.
    >
    > pozdr

    muszę dokładnie poczytać o tych kosztach, najwyżej napiszę do US prośbę o
    interpretację, ale znając życie nie oczekuję pozytywnego dla mnie werdyktu.

    gdyby ktoś już się spotkał z podstawą prawną zabraniającą mi zaliczenia
    zakupu okien do kosztów uzyskania przychodów to będę wdzięczny za
    podzielenie się wiedzą.

    --
    pozdrawiam