    From: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dopłada podatku po rozliczeniu
    Date: Sun, 04 Mar 2012 21:04:55 +0100

    W dniu 2012-03-04 20:28, witek pisze:

    > a zmalała ci wypłata w nastepnym miesiacu po przekroczeniu progu
    > podatkowego, czy zakłada pracy do końca pobierał zliczki po staremu wg
    > 18%.
    > Pewnie dlatego teraz musisz dopłacić różnicę. Za mało ci pobrali.
    >
    > Inny powód, to to, że gdzieś się jednak rąbnąłeś w rozliczeniu.

    Po prostu miał pecha/szczęście (nieoprocentowany kredyt).
    Przykład:
    w miesiącu przekroczenia podstawę opodatkowania miał np. 8000.
    Przekroczenie wystąpiło już po 3000. czyli 5000 było już w wyższej
    stawce ale pobrali (wg. przepisów) niższą stawkę. Różnica to
    32-18=14%; a 5000*14%=700zł.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)