  • Data: 2007-10-05 08:16:42
    Temat: Re: Dorabiamy do kieszkonowego ;-)
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 09:59
    (autor Piotrek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fe4qvk$q0r$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > I to własnie jest chore!

    Ale ja nie jestem przekonany. Bo 99% dzieci pracuje na rzecz rodziców, z
    czego pewnie około 50% pracuje tak wręcz zawodowo. Więc nawet jeśli prawo
    na to nie zezwala, to na pewno jest silne przyzwolenie społeczne, skoro się
    temu nie przeciwdziała.

    A i może by jednak jakiś wprawny prawnik uznał, że jednak się da. Więc nie
    daj się zdołować witkowi, tylko poszukaj naprawdę wprawnego prawnika :D

    > Natomiast z drugiej strony jak dziaciak chce "odrobic dodatkową pracę
    > domową" to okazuje się, że się nie da ...

    Pracuj z nią kolektywnie, tak jak ja sugerowałem, a dodatkowo poszukaj
    prawnika, który niuanse spróbuje łyknąć.

    > Nie spodziewałem się, że wyjdzie z tego taki ładny off-topic ;-)

    Jaki off? Wszystko na temat.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl