  • 11. Data: 2002-04-18 13:34:25
    Temat: Re: Dowod wewnetrzny
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Karol wrote:
    > Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > To kup sobie cos bez faktury, zaplac bankiem i zaksieguj koszty na
    > podstawie wyciagu bankowego jako KUP.
    > Nastepnie popros US o kontrole i poczekaj na jej wyniki.
    >
    > Powodzenia :-)
    > Nie zapomnij nas poinformowac o jej wynikach.
    Ok. Nie ma sprawy. Tylko ty dla odmiany pokaż mi rachunek lub fakturę na
    prowizję bankową albo odsetki od kredytu. Faktura na opłaty za przelewy
    równiez bardzo mnie interesuje.
    Czekam z niecierpliwością, nie bedę mogła chyba zasnąc...

    Maddy

    ps. a jednak czytanie ze zrozumieniem to umiejętnośc na poziomie
    transcendentalnym

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2002-04-18 13:36:16
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Malgosiu, po raz drugi w przeciagu kilku miesiecy mnie obrazasz.
    Z mojej strony EOT.

    Karol

  • 13. Data: 2002-04-18 13:38:32
    Od: "Karol" <a...@b...com>

  • 14. Data: 2002-04-18 13:40:18
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    ps. a jednak ciecie cytatow to umiejętnośc na poziomie
    transcendentalnym

  • 15. Data: 2002-04-18 13:47:41
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Karol wrote:

    > Po raz drugi w przeciagu kilku miesiecy mnie obrazasz.
    > Z mojej strony EOT.

    Tak najwygodniej.
    "Jestem ponad to, więc się obrażę i nie będę musiał sie przyznawać że
    palnąłem głupotę albo nie wiem co to jest transcendencja."

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 16. Data: 2002-04-18 13:53:10
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    bromden wrote:

    > ps. a jednak ciecie cytatow to umiejętnośc na poziomie
    > transcendentalnym

    O ile są one zbędne. Inaczej to rąbanka a nie cięcie cytatów.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 17. Data: 2002-04-18 23:57:13
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Apr 2002, Karol wrote:

> [...]
    [...]
    >+ To kup sobie cos bez faktury, zaplac bankiem i zaksieguj koszty na podstawie

    Karolu, ty proponujesz zaksięgować operację gospodarczą
    na podstawie dowodu zapłaty;
    Magdalena proponuje zaksięgować operację gospodarczą której
    JEDYNĄ właściwością jest zapłata, więc dowód zapłaty stanowi
    *dowód operacji* (i innego nie będzie).

    >+ Nastepnie popros US o kontrole i poczekaj na jej wyniki.

    ...ja zapomniałem co było pierwotnym pytaniem :(, bo
    losowałbym wynik na tej podstawie ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 18. Data: 2002-04-20 22:32:30
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Napisal Pan Gotfryd

> [...]
    > Magdalena proponuje zaksięgować operację gospodarczą której
    > JEDYNĄ właściwością jest zapłata, więc dowód zapłaty stanowi

    I oto wlasnie chodzi. Szukalem odpowiedzi i poza lista i wszystko i wszyscy
    mowia mi ze nie mozna. Spodziewalem sie tego, ale mimo to podjalem starania w
    celu znalezienia interesujacej mnie odpowiedzi; ludzilem sie, iz sprawa jest
    tymaczasowo transcendentalna. Niestety odpowiedz brzmi "nie ksieguj zakupow na
    podstawie dowodu zaplaty". I przez to moje zakupy wchodza do KUP tylnymi
    drzwiami (legalnie). Nie moge zdradzic szczegolow.

    Pozdrawiam wielbicieli slownikow obcych i tych ktorzy dopiero teraz je
    odkurzyli :)

    Leszek Krynski
    l...@o...pl
    (przesun antyspamowa malpke)

  • 19. Data: 2002-04-20 22:36:30
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Mialo byc slownikow __wyrazow__ obcych
    Jeszcze raz pozdrowionka :)
    Leszek

  • 20. Data: 2002-04-20 22:44:21
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    I przez to moje zakupy wchodza do KUP tylnymi
    > drzwiami (legalnie). Nie moge zdradzic szczegolow.

    Znalazłeś jakiegoś kartowicza?