    From: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dowod wewnetrzny
    Date: Thu, 18 Apr 2002 15:34:25 +0200

    Karol wrote:
    > Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > To kup sobie cos bez faktury, zaplac bankiem i zaksieguj koszty na
    > podstawie wyciagu bankowego jako KUP.
    > Nastepnie popros US o kontrole i poczekaj na jej wyniki.
    >
    > Powodzenia :-)
    > Nie zapomnij nas poinformowac o jej wynikach.
    Ok. Nie ma sprawy. Tylko ty dla odmiany pokaż mi rachunek lub fakturę na
    prowizję bankową albo odsetki od kredytu. Faktura na opłaty za przelewy
    równiez bardzo mnie interesuje.
    Czekam z niecierpliwością, nie bedę mogła chyba zasnąc...

    Maddy

    ps. a jednak czytanie ze zrozumieniem to umiejętnośc na poziomie
    transcendentalnym

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl