    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: FV -- towar limitowany?
    Date: Tue, 11 Feb 2003 23:30:26 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@s3.zabrze.net.pl

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 11 Feb 2003 10:04:05 +0100), "Boguslaw
    Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> był(a) napisał(a):

    >Wbrew temu co sugeruje Pan Tristan w takim kiosku wcale nie ma kokosow...

    Tak? Zaś sieć bogatych saloników jest dotowana przez żydów i
    cyklistów, nam na złość.

    >Zbiorowa niechec polega na tym, ze trzeba taka FV wystawiac recznie

    W saloniku na banhofie w Hindenburgu mają komputer. Czysta złośliwość
    sprzedawców. Jakoś spotykam miłe panie, które wypisują ręcznie FV na
    mniejsze kwoty i nawet się nie skrzywią.

    >(latwo sie pomylic z czego wynika potem duzo pracy) i na ogol
    >dlatego, ze sie komus nudzi
    >Kupi "fachowe pismo" za 10 PLN (netto) obnizy sobie VAT nalezny o 70 gr
    >i podatek dochodowy o 2 PLN i zadowolony ze koszty nudzenia sie obnizyl
    >o 2,7 PLN - coz bandyckie prawo klienta....

    50zł * 0,19 = 9,50zł. Chyba jednak opłacalne, żeby wziąć fakturę. Poza
    tym -- w wielu przypadkach, jak nie ma faktury, nie ma zwrotu od
    pracodawcy. Także przy sp. z o.o. trzeba mieć FV, żeby wyciągnąć kasę
    z majątku spółki.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/