    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: FV -- towar limitowany?
    Date: Thu, 13 Feb 2003 23:57:52 +0100

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 12 Feb 2003 11:12:59 +0100), "Boguslaw
    Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> był(a) napisał(a):

    >"Tristan Alder" [...]
    >Nie na zlosc...
    >Osoba w saloniku niejest jego wlascicielem.

    Pech. Ja też nie byłem właścicielem firm, w których pracowałem, a
    jednaki nie działałem na ich szkodę, choć zdarzało się zarabiać
    minimalną krajową.

    >Zlosliwi tez bywaja - prawda ?

    Ino czemu zarówno w Hindenburgu jak i Stalinogrodzie jest to reguła?

    I ****** mu w dupę :-)
    (w miejsce ******** wstaw nazwę swojego auta) :-)

    >Z czystej ciekawosci - co to za tytul za 50 PLN (ten fachowy...)

    Jeden nie. Kupuję dwa. Linux Dodać + Software 2.0. Razem ponad 50zł.
    Choć akurat Softwara faktycznie w kiosku nie można dostać :-(

    >Wiem wiem... No ale dlaczego zamiast na systemie ktoryz musza nas do takuch
    >rzeczy
    >wyzywa siepan na biednej kioskarce ?

    ONA NIE JEST BIEDNA! Wystawienie FV nie jest jakimś poniżającym ani
    ciężkim zadaniem i nie wyżywam się, ale oczekuję prostej czynności --
    wypisania dokumentu potwierdzającego sprzedaż.

    >Dgyby jezdzil Pan samochodem nie musialby z nuduw czytac fachowej prasy..

    Jeszcze musiałbym mieć samochód.

    >Kupilby ja pan w prenumeracie - taniej...

    Pozornie. Bowiem trzeba wywalić jednorazowo około 500zł. A przy moim
    stanie majątkowym jest to nierealne.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/