    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: FVAT marza, kto moze wystawiac, problem ze sprzedawca
    Date: Wed, 9 Apr 2008 23:25:33 +0200

    > Jak to przeczytalem, to nabralem ochoty na skorzystanie z niezgodnosci
    > towaru z umowa ale tu jestem przegrany, bo kupilem jako firma.

    Nawet gdybyś kupił "nie na firmę", ale mimo to do swojej działalnosci
    zarobkowej, to spod ustawy konsumenckiej wypadasz...

    > Telefon jest nowy i zostal jako taki zaoferowany (nieszczesne
    > Allegro). A faktura typu marza... No wlasnie, czy aby na pewno
    > obejmuje sprzedaz nowych towarow?

    Powiem Ci, jak jest w komisie, który mam obok swojego biznesu. Klient idzie
    do operatora, przy przedłużeniu umowy dostaje za 1zł aparat telefoniczny.
    Jako że jest przywiazany do swojego starego, nowy zanosi do komisu. Komis go
    sprzedaje. Jaki zatem towar sprzedał komis: nowy czy używany? :)