    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura VAT czy konieczna
    Date: Sun, 24 Jan 2010 20:55:15 +0100

    W dniu 2010-01-24 20:21, Tomek z Wawy pisze:

    > Tak nie do końca się zgodzę - bo co przy zwrotach?

    No przecie zwroty na kasę też się obsługuje. Nie wiem jak, bo nigdy w
    życiu kasy nie miałem, ale wiem, że kasiaści przyjmują jakoś zwroty.

    > Nie dasz rady
    > opierać się tylko na tym co wypluje kasa. Poza tym jak chce wystawiać
    > mniej faktur to właśnie powinien ładować paragon, a na życzenie
    > fakturę. A jak od razu zgłasza się firma to chyba jednak łatwiej
    > zrobić fakturę, bo przy późniejszych ruchach jest to łatwiej ogarnąć
    > niż sam wydruk miesięczny z kasy. Ale co kto woli :) Zakazu nie ma.

    No, tylko robi się zamieszanie, bo masz:

    a) paragony dla bezfakturowych
    b) paragony dla tych, co przyszli po fakturę za kilka dni
    c) bez paragonów dla tych, co chcieli fakturę przed nabiciem na kasę

    Czy to nie robi więcej zamieszania?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek