  • 1. Data: 2007-09-13 15:04:03
    Temat: Faktura dosłana elektronicznie?
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Witam,

    Był zakup, ale nei dołączono FV, teraz jest opcja albo FV pocztą (duuuużo
    czekania) albo FV przesłana na maila.

    Co w tej drugiej opcji trzeba dopilnować?

    Dodam, że sprzedaż miała między firmą a firmą.

    Czy wymagana jest pieczątka, podpis?

    Proszę o dokładne info.

    Dzikuję i pozdrawiam
    fatrix

  • 2. Data: 2007-09-13 15:19:07
    Temat: Re: Faktura dosłana elektronicznie?
    Od: "juana" <g...@o...eu>

> [...]
    > czekania) albo FV przesłana na maila.
    >
    > Co w tej drugiej opcji trzeba dopilnować?
    >
    > Dodam, że sprzedaż miała między firmą a firmą.

    Pieczatka i podpis nie sa wymagane. Wystarczy, ze dostaniesz fakturke poczta
    elektroniczna i ja sobie wydrukujesz (o ile jest umowa). Tak naprawde, to
    wiazaca jest uwowa, faktura jest mniej wazna.
    Mile widziane komentarze wspolgrupowiczow - jak zwykle:).

    Pozdrawiam,
    joan

  • 3. Data: 2007-09-13 15:20:32
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Dodam, że sprzedaż miała między firmą a firmą.
    >
    > Czy wymagana jest pieczątka, podpis?

    Może być elektronicznie ale ustowowo pieczatka musi być ORGINALNA

  • 4. Data: 2007-09-13 15:26:34
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał

    > Może być elektronicznie ale ustowowo pieczatka musi być ORGINALNA

    no to jak? elektronicznie, ale z pieczątką?
    A może wydruk, ciach pieczątka, scan i elektronicznie?

    Proszę o wyjaśnienie, żebym dobrze zrozumiał i zrobił.

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 5. Data: 2007-09-13 15:41:20
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik "juana" <g...@o...eu> napisał

    (o ile jest umowa).

    Jaka umową?

    Po prostu kupiłem sprzęt komputerowy w sklepie internetowym. Sprzęt będzie
    działał w firmie.

    Jaka umowa?

    fatrix

  • 6. Data: 2007-09-13 15:48:34
    Od: "juana" <g...@o...eu>

    > Jaka umową?
    >
    > Po prostu kupiłem sprzęt komputerowy w sklepie internetowym. Sprzęt będzie
    > działał w firmie.

    Umowa kupna-sprzedazy.

    joan

  • 7. Data: 2007-09-13 15:52:37
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik "juana" <g...@o...eu> napisał

    > Umowa kupna-sprzedazy.

    yy, nie nie było żadnej umowy. nic pisemnego

  • 8. Data: 2007-09-13 15:56:39
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 13.09.2007 Fatrix <fatrix> napisał/a:

    > no to jak? elektronicznie, ale z pieczątką?
    > A może wydruk, ciach pieczątka, scan i elektronicznie?
    >
    > Proszę o wyjaśnienie, żebym dobrze zrozumiał i zrobił.

    Nie przejmuj się, on tak trolluje w kolejnych wcieleniach już od lat.
    Spróbuj zapytać o VW bank :)

    Ostatnie intepretacje wskazują, że generalnie drukowanie faktur przez
    klienta jest be. Niemniej po prostu ją sobie wydrukuj i nie przyznawaj się,
    że to zrobiłeś. Po prostu nie pamiętasz. Faktura jest? Jest. Nie musi mieć
    pieczątki, podpisu, więc jest i nie pamiętasz, skąd się wzięła.

    Bo w praktyce to przecież wszystko jedno, czy wydrukuje drukarka nabywcy,
    czy sprzedawcy.

    A jeśli chodzi ogólnie o ideę faktur, no to już inna sprawa. Nie jest łatwo
    upewnić, że on prowadzi DG, jest płatnikiem VAT i że tę fakturę zaksięguje.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 9. Data: 2007-09-13 16:02:25
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 13-09-2007 o 17:20:32 Karoll <k...@w...plNOSPAM>
    napisał(a):

    > Mo?e byae elektronicznie ale ustowowo pieczatka musi byae ORGINALNA

    Dobry jest ten VB Bank ?

  • 10. Data: 2007-09-13 16:02:32

    Dnia 13-09-2007 o 17:56:39 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    napisał(a):

    > Nie przejmuj się, on tak trolluje w kolejnych wcieleniach już od lat.
    > Spróbuj zapytać o VW bank :)

    Done :)