  • 1. Data: 2007-09-12 19:52:53
    Temat: Zgłoszenie NIP-3 - zmiana numeru konta
    Od: "Krzysztof Łobodziński" <k...@o...pl>

    Zmieniłem numer konta bankowego. Księgowa powiedziała, że muszę złożyć do US
    zgłoszenie aktualizacyjne NIP-3, i dołączyć do niego poświadczenie rozwiązania
    umowy z poprzednim bankiem, i kopię umowy z nowym bankiem. W banku powiedziano
    mi, że mogą wydać mi opinię bankową o tym, że konto jest w fazie wypowiedzenia.
    Czy taki dokument wystarczy? O jaki dokument dokładnie poprosić bank?

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2007-09-12 20:19:24
    Temat: Re: Zgłoszenie NIP-3 - zmiana numeru konta
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 12-09-2007 o 21:52:53 Krzysztof Łobodziński <k...@o...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > wypowiedzenia.
    > Czy taki dokument wystarczy? O jaki dokument dokładnie poprosić bank?

    Zmień księgową. Wystarczy Ci jakikolwike świstek że to konto jest Twoje.
    Np w multibanku do umowy jest dopinane takie małe zaświadczonko -
    3 USy juz mi ot łyknęły.
    A o pokazywnaiu starych umów to pierwsze słysze - nawet ustawa o nip mówi
    tylko
    o potwierdzeniu tego co na NIP-3.

  • 3. Data: 2007-09-13 08:56:14
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    t...@o...pl pisze:
    > A o pokazywnaiu starych umów to pierwsze słysze - nawet ustawa o nip
    > mówi tylko
    > o potwierdzeniu tego co na NIP-3.

    Ale w ogóle po co? Ja tylko podałem numer konta i tyle. Zmiana danych
    podatnika. Koniec i kropka. Nie znam ustawy o NIP. Ale nikt mi nic nie
    kazał pokazywać.

    chester

  • 4. Data: 2007-09-13 10:16:16
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 13-09-2007 o 10:56:14 chester <c...@p...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Ale w ogóle po co? Ja tylko podałem numer konta i tyle. Zmiana danych
    > podatnika. Koniec i kropka. Nie znam ustawy o NIP. Ale nikt mi nic nie
    > kazał pokazywać.

    Po to żeby ktoś nie zgłosił "twojego" nipa-3 ze swoim numerem konta do
    zwrotu

  • 5. Data: 2007-09-13 12:15:49
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    t...@o...pl pisze:

    > Po to żeby ktoś nie zgłosił "twojego" nipa-3 ze swoim numerem konta do
    > zwrotu

    Może ja jestem głupi, ale IMO to pani w okienku powinna mnie
    wylegitymować i to powinno zagwarantować spokój.
    Niedługo się przeprowadzam więc czeka mnie zabawa m.in. z US i
    zakładaniem konta więc całkiem poważnie mnie temat zainteresował.

    chester

  • 6. Data: 2007-09-13 12:24:54
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 13-09-2007 o 14:15:49 chester <c...@p...gazeta.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Niedługo się przeprowadzam więc czeka mnie zabawa m.in. z US i
    > zakładaniem konta więc całkiem poważnie mnie temat zainteresował.

    Zgadzam się, tak samo system bankowy powinien sprawdzać dane posiadacza
    konta a nie jechać tylko
    po numerze itd. Ale mamy taką paperologię jaka mamy i oc ja Ci poradzę ..
    :)

  • 7. Data: 2007-09-13 12:55:36
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    napisał(a):

> [...]
    > Niedługo się przeprowadzam więc czeka mnie zabawa m.in. z US i
    > zakładaniem konta więc całkiem poważnie mnie temat zainteresował.

    Nie wiem czy zauważyłeś, że w tym kraju wszelka nieudolnośc biurokratów
    jest spychana na ludzi. Człowiek przeciez nie potrzebuje mieć NIP, REGON,
    PESEL
    nr dowodu, nr paszportu i 10 innych numerów, nie ptorzbeuje wypełniac tego
    całego szitu,
    nie potrzbeuje chodzić do 20 urzędów - a jest zmuszony.
    Nikt się nie butuje bo chyba po komunie chart ducha się w narodzie uchował