  • Data: 2004-03-25 13:07:55
    Temat: Re: Faktura vat na nieistniejaca firme
    Od: "j23" <w...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/slawek" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:c3uhob$b2v$1@news.onet.pl...

    > Można (i trzeba) zarządać dokument zgłoszenia działalności gospodarczej
    > plus decyzję o przyaniu nr NIP plus dokument zgłoszenia do REGONu.
    > Robisz ksero i trzymasz w dokumnentacji.

    Chlopie mysl troche!!!!!! To znaczy, ze jesli pojade do sklepu kupic pare
    srubek, ryze papieru, paczke dyskietek, czy inne drobiazgi ma za kazdym
    razem wozic ze soba komplet dokumentow?!!!! Przy okazji w przypadku mojej
    firmy nie ma pojecia zgloszenia dzialalnosci gospodarczej, tylko jest wyciag
    z KRS ktory liczy 7 stron (a znam takie firmy, gdzie ten dokument ma 30
    stron)