    From: du hast mich gefragt <d...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura w PDF
    Date: Wed, 12 Jan 2005 09:36:31 +0100
    <crtjbf$l7p$1@atlantis.news.tpi.pl> <cruek4$522$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.61.0501110122580.184@athlon>
    <cs0107$3h8$1@nemesis.news.tpi.pl> <cs03fk$agv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cs07uu$c2n$1@nemesis.news.tpi.pl> <cs09l0$fab$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <cs0l8m$l75$1@nemesis.news.tpi.pl> <cs14c8$8ud$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Dnia 1/11/2005 6:58 PM, Użytkownik Faust napisał:

    > A ja ponownie przywołam kolegę do porządku. Topic ten rozpoczęło konkretne
    > pytanie o "przechowywanie KOPII faktur vat w plikach pdf" a więc wcześniej
    > istniał orginał w formie papierowej - i tu moje (oraz paru innych osób)
    > podejście do sprawy jest bezdyskusyjne.

    Jest dyskusyjne ponieważ po pierwsze barcz wcale nie powiedział, że
    prowadzi PK, po drugie i trzecie cytuję: "Dodatkowo
    chcemy umieścić na naszej stronie internetowej możliwość pobierania
    duplikatów w postaci dokumentów w pdf.", "Księgowe wpadły na pomysł,
    żeby nie drukować kopii i przechowywać je w postaci pdf'ów na nośniku
    typu CD czy na czymś trwalszym."

    Zakładając, że jednak nie jest to PKPiR (co czyniłoby dalsze rozważania
    bezprzedmiotowym) to przytoczony przez Ciebie art. 20 ust. 5 UOR
    faktycznie może być zastosowany pod pewnymi warunkami tam określonymi
    (np. automatyczne tworzenie zapisów). Jeżeli użytkowany system
    komputerowy te warunki spełnia to faktycznie drugi cytat mamy
    załatwiony. Co do pierwszego cytatu to niestety chcąc nie chcąc
    wchodzimy w "śliskie rejony dokumentu elektronicznego", nieprawdaż?

    --
    gefragt