  • 21. Data: 2011-01-03 15:32:44
    Temat: Re: Faktura z Play - jak zaksięgować?
    Od: DaNsOuNd <d...@d...pl>

    W dniu 2011-01-03 11:16, Maciek pisze:
    > Po aktualizacji możesz jedynie zmienić sobie VAT 22% -> 23% itd. Nie
    > możesz jednocześnie korzystać ze stawek 22% i 23%.

    możesz, zaznacz pole "okres przejściowy"

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 22. Data: 2011-01-04 00:46:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Po aktualizacji możesz jedynie zmienić sobie VAT 22% -> 23% itd. Nie
    > możesz jednocześnie korzystać ze stawek 22% i 23%.

    No właśnie, Potrzebna jest dodatkowa rubryka. Chyba, że jest możliwość
    dodania takiej rubryczki.

    --
    animka

  • 23. Data: 2011-01-04 09:45:29
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Po aktualizacji możesz jedynie zmienić sobie VAT 22% -> 23% itd. Nie
    > możesz jednocześnie korzystać ze stawek 22% i 23%.
    Mój błąd. Jednak stawek VAT jest jakoś tak duuużo. W oknie wprowadzania
    nowego dokumentu jest i 23% i 22% i jeszcze raz 22% potem ze 2 razy
    powtarza się 7%. No generalnie stawek teraz jest dużo :-)

    Maciek

  • 24. Data: 2011-01-05 19:48:49
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2011-01-02 18:03, josefff pisze:
    > Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:ifpvm5$l2p$1@inews.gazeta.pl...

    > No to by było niezłe - program musiałby w cudowny sposób wypełniać
    > kolumny ze stawkami VAT w rejestrze zakupów VAT ;)
    > Nie znam się, ale moim zdaniem nie można w jednym miesiącu zaksięgować
    > takiej faktury.

    a po co ma to robic w rejestrze jak rejestr jest dla celow deklaracji a
    w deklaracji jest pole kwota netto , vat z rozbiciem na srodki trwale i
    pozostale zakupy ?