  • Data: 2007-02-02 13:19:58
    Temat: Re: Faktura z podpisem a przesłana dodatkowo jako PDF
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Feb 2007, MarekZ wrote:

    > Buhahahahaha, No to ja jestem wielokrotnym przestępcą.

    :)
    Czekaj, piszesz o "oryginalnym oryginale"?
    Bo zakazu drukowania wielokrotnych kopii (niezależnie czy "oryginalnych
    kopii" czy "kopii kopii", jakby to absurdalnie nie brzmiało :)) nie ma :)

    > tego działania. Ekstra! :-))))) Kupa śmiechu te przepisy, nie?

    Dopóki ktoś nie postanowi się przyczepić to tak.

    Tak naprawdę, to takie przepisy stanowią zagrożenie dla wolności
    obywatelskich, bo można sobie "wybrać" ofiarę i przywalić jej "a tak
    sobie" - zgodnie z przepisami, mimo że milionów innych obywateli
    tak się nie traktuje.
    Popatrz na to w ten deseń: przepis o mozliwości "zabrania samochodu
    na cele wojskowe" dotyczy tak Ciebie jak i mnie - i tak samo dotyczył
    niejakiego prezesa Kluski. W zasadzie to nie musiało akurat na niego
    "paść". Trzeba nie mieć samochodu :> żeby nie podpadać ;)

    Mnie nie pytaj *czy* z powodu wydrukowania dwu egzemplarzy "oryginału"
    faktury na kogoś "padnie", bo nie wiem.
    Tak, uważam traktowanie faktury jak papieru wartościowego (a nie jak
    dokumentu) za śmieszne, ale co zrobić :(

    pzdr, Gotfryd