    From: Mateusz <s...@w...pl>
    Subject: Re: Faktury 2013 szczegółowo
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 26 Mar 2013 01:31:11 +0100

    Dnia Sat, 23 Mar 2013 09:39:45 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Podaj PRZEPIS.
    > Nie, mnie nie interesuje "DU numer".
    > Mnie interesuje TREŚĆ, informacja skąd ją wziąłeś oraz informacja
    > podstawowa dla określenia ścisłości :>
    > (wyjaśniam: najczęstsza chyba forma kłamstwa to "nie cała
    > prawda", łatwo wybrać wycinek z przepisu tak, żeby ów wycinek
    > fałszował znaczenie).

    Oparłem się o
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW z dnia 11 grudnia 2012 r.
    zmieniające rozporządzenie w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom,
    wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług,
    do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług

    > [...]

    Tak, dopuszcza, to samo rozporządzenie w dalszej części.

    Przepraszam nie doczytałem

    Pozdrawiam.

    Mateusz