    From: "ktp" <k...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktury bez podpisu - czy aż tak dobrze? :)
    Date: Tue, 29 Jun 2004 13:13:28 +0200

    Użytkownik "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cbr5ss$422$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Dziś zszokował mnie mail od kontrahenta:
    > "W zwiazku z uproszczeniami prawnymi dotyczacymi wystawiania faktur nie
    jest
    > juz konieczny podpis oraz odsylanie faktur.
    > Wobec tego przesylam w zalaczniku fakture w formie elektronicznej."
    >
    > Ok, wydrukowałem sobie i mam. Ale jaką mam pewność, że on ma taką samą
    kopię
    > (plik)?
    > Chodzi głównie o moją odpowiedzialność VAT - czy coś się zmieniło w tej
    > kwestii?
> [...]

    pracownicy MF na szkoleniach twierdzą, że teraz będą zwracać baczną uwagę na
    czy faktury bez podpisów dokumentowały rzeczywiste czynności - że będą
    się przyglądać kwitom magazynowym, potwierdzeniom odebrania towaru,
    protokołom odbioru usług, dowodom zapłat i innym takim...

    że owszem - samych faktur (za wyjątkiem korekt zmniejszających obrót) nie
    trzeba
    podpisywać, ale że za to lepiej mieć WZ, KP, przelew itp...

    pozdr
    KTP