  • 1. Data: 2009-07-27 11:33:35
    Temat: Faktury z Bluemedia
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dla zainteresowanych - wydębiłem papierowe faktury z Bluemedii.
    Nie mieli przeciwagi dla III SA/Wa 1341/07 więc wysłali oryginały
    - które jak się okazuje wystawiają prawidłowo, ale domyślnie są
    do odbioru w Sopocie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-07-27 11:51:47
    Temat: Re: Faktury z Bluemedia
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:
> [...]
    > Nie mieli przeciwagi dla III SA/Wa 1341/07 więc wysłali oryginały
    > - które jak się okazuje wystawiają prawidłowo, ale domyślnie są

    Ale oni nie robili z tym problemów (przynajmniej w moim przypadku) a
    jedynie chcieli kasę za wysłanie faktur listem poleconym.

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-07-27 12:29:54
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-07-2009 o 13:51:47 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > Ale oni nie robili z tym problemów (przynajmniej w moim przypadku) a
    > jedynie chcieli kasę za wysłanie faktur listem poleconym.

    A ja za friko mam, a na przyszłość nauczkę żeby z nich nie korzystać.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-07-27 16:07:35
    Od: <s...@a...pl>

    > A ja za friko mam, a na przyszłość nauczkę żeby z nich nie korzystać.

    A nie prościej brać elektroniczne?

  • 5. Data: 2009-07-27 16:12:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    s...@a...pl wrote:

    > A nie prościej brać elektroniczne?

    Bluemedia nie ma faktur elektronicznych

    M.

  • 6. Data: 2009-07-27 16:36:32
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-07-2009 o 18:12:15 Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl>
    napisał(a):

    > Bluemedia nie ma faktur elektronicznych

    Teraz już chyba ma, ale z tymi PDFami które po wydruku
    mają nabierać mocy prawnej to przegięli, więc
    nie chcę mieć z nimi do czynienia.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-07-27 17:01:43
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    > Bluemedia nie ma faktur elektronicznych
    Ciekawie prawisz. Czym zatem są te pdf'y przesyłane przez nich, które
    przychodzą do mnie opatrzone bezpiecznym e-podpisem weryfikowanym za
    pomocą kwalifikowanego certyfikatu?

    Maciek

  • 8. Data: 2009-07-27 18:30:40
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Maciek wrote:
    > Ciekawie prawisz. Czym zatem są te pdf'y przesyłane przez nich, które
    > przychodzą do mnie opatrzone bezpiecznym e-podpisem weryfikowanym za
    > pomocą kwalifikowanego certyfikatu?

    Ty również ;-) Ostatnia faktura, jaką od nich dostałem, przybyła 22
    lipca i zawierała dopisek:
    "W załączniku obraz faktury tradycyjnej wystawionej przez firmę Blue
    Media S.A., w formacie PDF, za usługę doładowania."

    M.

  • 9. Data: 2009-07-27 18:53:55
    Od: <s...@a...pl>

    Ja mam to:

    > w załączniku przesyłamy elektroniczną fakturę wystawioną przez firmę

    Mam wrazenie że nie podpisałeś nim upoważnienia i dostajesz właśnie "obrazy".

  • 10. Data: 2009-07-27 19:20:43
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > "W załączniku obraz faktury tradycyjnej wystawionej przez firmę Blue
    > Media S.A., w formacie PDF, za usługę doładowania."
    A u mnie:
    1. W załączniku faktura elektroniczna wystawiana przez firmę Blue Media
    S.A., w formacie PDF, za usługę doładowania.
    2. Autentyczność faktury potwierdzona jest e-podpisem, który można
    zweryfikować pobierając bezpłatne oprogramowanie SafeDevice Verifier
    dostępne tutaj.

    Maciek