  • 1. Data: 2003-03-03 21:06:24
    Temat: Formularze PIT z cz-b drukarki
    Od: "Kevin" <k...@p...onet.pl>

    Czy US zaakceptuje taki czarno-bialy PIT-37 np.? Czy tez musi byc ich
    kolorowy? Moze to i glupie ale mam kawalek do urzedu a potrzebuje kilku
    egz. - byloby mi latwiej wrzucic na drukarke...A z US rzadko cos wiadomo
    ;-)

  • 2. Data: 2003-03-03 21:34:16
    Temat: Re: Formularze PIT z cz-b drukarki
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Kiedyś im wysłałem i się nie czepiali. Z igłówki jeszcze

  • 3. Data: 2003-03-04 14:35:43
    Od: "Michał M." <m...@t...pl>

    Użytkownik "Kevin" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kolorowy? Moze to i glupie ale mam kawalek do urzedu a potrzebuje kilku
    > egz. - byloby mi latwiej wrzucic na drukarke...A z US rzadko cos wiadomo

    zdarze się mi drukować cz-b i zawsze przyjmowali

    Pozdrawiam Michał

  • 4. Data: 2003-03-04 21:39:46
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > Kiedyś im wysłałem i się nie czepiali. Z igłówki jeszcze
    Podoba mi się ten tok rozumowania. "Nie wiem czy dobrze, to na wszelki
    wypadek im wysle pocztą". a kogo by sie mieli czepiać? listonosza?
    Jakby sie mieli czepić o cos wysłane pocztą, to nie w dniu otwarcia koperty
    tylko jak przyjdzie twoja kolej.
    to tak na marginesie
    Ja już kilka w tym roku zanoisłem czarno-białych i nie było problemu

  • 5. Data: 2003-03-04 23:10:20
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "pawel J" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wypadek im wysle pocztą". a kogo by sie mieli czepiać? listonosza?
    > Jakby sie mieli czepić o cos wysłane pocztą, to nie w dniu otwarcia

    Nie czepiali się w dniu, w którym przyszła na mnie kolej.
    Jak oddali kasę, to znaczy, że się nie czepiali.

  • 6. Data: 2003-03-05 09:29:58
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "KK" <p...@g...pl> wrote in message

    > "pawel J" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > koperty
    >
    > Nie czepiali się w dniu, w którym przyszła na mnie kolej.
    > Jak oddali kasę, to znaczy, że się nie czepiali.

    Podobno dawniej sie czepiali - teraz juz nie...

    Bouslaw

  • 7. Data: 2003-03-05 17:57:40
    Temat: Odp: Formularze PIT z cz-b drukarki
    Od: "Daro" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kevin <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ktP8a.20151$A...@n...chello.at...
> [...]
    > ;-)
    >
    > Witam. Nie ma znaczenia że jest to zeznanie czarno-białe. Najważniejsze
    aby to był
    aktualny formularz (co roku się zmieniają) i abyś nie zapomniał go podpisać.
    Pozdrawiam Iwona