    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Gdyby chciał on zaciągnąć kredyt w banku...
    Date: Fri, 19 Jun 2009 22:05:31 +0200

    On Fri, 19 Jun 2009, Herald wrote:

    > Więc jak wspólna-flaszka ma również drug cennik to nic nie zapłaci więcej
    > :)

    Problemem jest użyte określenie "prawnie dopuszczalnych".
    Bo można uwzględnić opusty, ale tylko "prawnie dopuszczalna".
    O ile mnie pamięć nie myli, w archiwach są opisy bezczelnego naciągania
    tego określenia (przy kontroli) nawet w ten sposób: "bo pan sprzedaje
    taniej niż inne podobne sklepy a to jest nieuczciwa konkurencja,
    i nic nas nie obchodzi ze w markecie mają jeszcze taniej".

    pzdr, Gotfryd