    Subject: Re: Gdzie FP w PIT
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 24 Apr 2017 22:18:13 +0200

    W dniu 2017-04-24 o 18:32, Piotr Gałka pisze:

    > Takie rozumowanie prowadzi to wniosku, Ĺźe:
    > - jak jeden wspólnik zajmowałby się tylko zakupami to powinny to być
    > jego koszty, a drugi tylko sprzedażą to on powinien mieć tylko
    > przychody,
    > - jak jeden jest konstruktorem i nie uĹźywa samochodu, a drugi jeĹşdzi
    > po klientach i prowadzi szkolenia to ten pierwszy nie powinien płacić
    > za ten samochĂłd.
    > P.G.

    Ale to nie takie rozumowanie do tego prowadzi, tylko
    taki sposób uwzględniania FP.
    Jedna z księgowych zawsze mi mówiła, że jeśli coś jest zgodne z przepisami
    w kwestii wyniku podatkowego końcowego, to nie jest istotne w jaki sposób
    zostanie zaewidencjonowane. Co najwyżej jak się ktoś przyczepi
    ( a jeśli nie ma nic do dopłacenia, to nikomu się nie będzie chciało)
    to wymusi poprawkę techniczną: ująć w kolumnie 14 zamiast 12 albo odwrotnie.
    Odejmij zatem ten FP tam gdzie Ci wygodnie ewentualnie tam gdzie
    program pozwala.