  • Data: 2017-04-25 17:53:48
    Temat: Re: Gdzie FP w PIT
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-25 o 12:37, Piotr Gałka pisze:

    > Wkurza mnie takie nie szanowanie mojego czasu.
    > Jak sam go nie szanuję to mnie mniej wkurza :)
    > Dlatego wolę nawet kosztem dłuższego czasu poszukać informacji niż potem
    > spędzać kilka godzin w US.

    No i dlatego niestety jesteś zmuszony opanować podatki, które masz
    rozliczać,
    żeby wiedzieć co i gdzie wpisujesz.
    Na pocieszenie mogę powiedzieć, że z racji sposobu rozliczania
    mam częste czynności sprawdzajace czy kontrole, ale aparat skarbowy
    jakby mniej agresywny niż w latach 90. Aż trudno mi uwierzyć, że dla
    zwykłej literówki tyle musiałeś się fatygować. Ja takie sprawy wyjaśniam
    w swoim US
    mailem bez ruszania się z domu.