  • Data: 2007-10-10 13:45:25
    Temat: Re: Giblartar - w Unii Europejskiej czy nie?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-10-2007 o 15:39:04 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał(a):

    > Czekaj, usługi elektroniczne opodatkowuje nabywca.
    > Jeśli nabywca jest spoza UE to nic nie zmienia - najwyżej nie zapłaci
    > tego VATu..

    Art. 27
    3. W przypadku gdy usługi, o których mowa w ust. 4, są świadczone na rzecz:
    1) osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych
    niemających
    osobowości prawnej, posiadających siedzibę lub miejsce zamieszkania
    na terytorium państwa trzeciego, lub
    ^^^^^^^^^^
    2) podatników mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium
    Wspólnoty, ale w kraju innym niż kraj świadczącego usługę
    - miejscem świadczenia tych usług jest miejsce, gdzie nabywca usługi
    posiada
    siedzibę, stałe miejsce prowadzenia działalności, dla którego dana usługa
    jest
    świadczona, a w przypadku braku stałego miejsca prowadzenia działalności,
    stały
    adres lub miejsce zamieszkania.

    Tak czy siak podatku w polsce nie ma