    From: Mario <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: HIT 2005 - Zapłać fundusz remontowy za lata następne
    Date: Fri, 02 Dec 2005 20:04:40 +0100

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Przyznam iż do twojego przekonania mam stosunek ambiwalentny :)

    Myślę że link z dzisiejszej gazety prawnej powinien przekonać ostatnich
    wątpiących.

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1599&
    dok=1599.6.388.2.3.1.0.1.htm

    Gazeta Prawna posuwa się jeszcze dalej. Proponuje wpłacić 30.12.2005 r.
    naprawdę ogromną kwotę na fundusz remontowy, w ten sposób, aby podatek w
    tym roku wyszedł zerowy (oczywiście limit ulgi obowiązuje). Następnie
    02.01.2006 r. spowodować, ab wspólnota zwróciła nadpłacone pieniądze. Ta
    kwota zwrotu będzie przychodem, ale już roku następnego - 2006. W te
    sposób przerzucamy obowiązek podatkowy z roku 2005 na rok 2006.
    Ten drugi sposób jest dla dużo zarabiających. Ja jednak będę się trzymał
    opłacenia funduszu na 5 lat wprzód.