  • 1. Data: 2004-01-11 17:05:51
    Temat: Haslo do bazy
    Od: "Rafal S." <d...@w...pl>

    Czy ktos spotkal sie z programem do odzyskiwania (zmiany) hasla do bazy
    lub hasla administratora do PLATNIKA?

    Czlowiek ktory instalowal 5 znikl bez sladu i nie zostawil tych danych ...

    RaFaL

  • 2. Data: 2004-01-11 17:35:57
    Temat: Re: Haslo do bazy
    Od: "Marek" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Rafal S." <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos spotkal sie z programem do odzyskiwania (zmiany) hasla do bazy
    > lub hasla administratora do PLATNIKA?
    >
    > Czlowiek ktory instalowal 5 znikl bez sladu i nie zostawil tych danych ...

    Jesli haslo jest w Accessie to mozesz je odtworzyc uzywajac Advanced Access
    Password Recovery (cos w tym stylu), ale na admina nie wiem jak.

    Pozdrawiam,
    MArek

  • 3. Data: 2004-01-11 18:31:39
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > Czy ktos spotkal sie z programem do odzyskiwania (zmiany) hasla do bazy

    tak jest i jest bezpłatny (poszukan ja www.vb4all.pl) bo nie pamiętam w tym
    momencie

    > lub hasla administratora do PLATNIKA?
    odinstalować program i zainstalować ponowne wskazując bazę

    > Czlowiek ktory instalowal 5 znikl bez sladu i nie zostawil tych danych ...

    tak robią ci którym się za mało płaci :-D

  • 4. Data: 2004-01-11 18:43:05
    Od: "Rafal S." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Kuliński" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > tak jest i jest bezpłatny (poszukan ja www.vb4all.pl) bo nie pamiętam w
    tym
    > momencie

    link jest slepy :(

    > odinstalować program i zainstalować ponowne wskazując bazę

    brak hasla do bazy

    > tak robią ci którym się za mało płaci :-D

    bez komentarza - czlowiek po prostu spierniczyl przekazywanie do zusu -
    nie wyslal dokumentow i jak zaczelo robic sie goraco to przestal odbierac
    telefony - a ja przejalem taka sytuacje

    RaFaL

  • 5. Data: 2004-01-11 19:36:26
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > link jest slepy :(

    sorki :-[

    http://www.access.vis.pl/zab001.htm

    albo http://www.access.vis.pl/zabezp/czytaj2k.zip

    ale niestety trzeba mieć access ( ja mam acc2k)

  • 6. Data: 2004-01-12 20:26:11
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    czy napewno chodzi o haslo do bazy czy haslo administratora?
    jesli to drugie to taka przyjemnosc kosztuje 200zł (um-zlec/um-dzielo)

    Jean