  • 21. Data: 2008-05-11 16:25:12
    Temat: Re: Ile kasy darowizna
    Od: "Fotelik" <m...@p...onet.pl>

    A czy nie mógłby powiedzieć że 7 lat temu dostał 100.000 np i wydymał US
    a to przedwaniło sie po 5 latach i spokój?

    Foti

  • 22. Data: 2008-05-11 17:14:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Fotelik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >A czy nie mógłby powiedzieć że 7 lat temu dostał 100.000 np i wydymał US
    > a to przedwaniło sie po 5 latach i spokój?

    Jeśli udowodni (uprawdopodobni) to spokój.
    Jak mu nie uwierzą to domiar. ;-)

  • 23. Data: 2008-05-11 18:15:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Fotelik wrote:
    > A czy nie móg?by powiedzieae ?e 7 lat temu dosta? 100.000 np i wydyma? US
    > a to przedwani?o sie po 5 latach i spokój?

    Niestety nie przedawniło się.
    Przedawni się po 5 latach od moemntu kiedy powie w US, że 7 lat temu
    dostał 100 tyś.

  • 24. Data: 2008-05-12 13:43:22
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.64.0805102250150.3908@athlon64>,

    > Sugerujesz, że nie wolno się grzecznie spytać? ;)

    To skrót myślowy był :)

    > O ile mi wiadomo, nie wolno *zobowiązywać* obywatela do różnych rzeczy
    > (art.51 i 53 Konstytucji) ani do *zbierania* informacji co do których
    > nie ma podstawy prawnej.
    > Ale AFAIK zakazu grzecznego spytania się to nie oznacza :)

    Hm. Gdyby tak się uprzeć... Coś mi tam się pałęta, że urzędy działają
    "na podstawie i w granicach"... ;P

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 25. Data: 2008-05-12 15:32:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jarek Spirydowicz w
    pi.pl>:

    > Hm. Gdyby tak się uprzeć... Coś mi tam się pałęta, że urzędy działają
    > "na podstawie i w granicach"... ;P

    Od Bugu do Odry i od Bałtyku do Karpat -- to granice.
    Powielacz -- to podstawa...

    ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 26. Data: 2008-05-12 22:38:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 May 2008, Jarek Spirydowicz wrote:

    > Hm. Gdyby tak się uprzeć... Coś mi tam się pałęta, że urzędy działają
    > "na podstawie i w granicach"... ;P

    No to wyjdzie, że urzednik przekroczył kompetencje, zadając prywatne
    pytanie w czasie służbowej rozmowy :]
    Pytanie: jaka jest za to kara? ;)

    pzdr, Gotfryd