  • 1. Data: 2008-05-07 05:28:00
    Temat: vat na kwiaty 3% czy 7%
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Witam
    otóż weszła w życie 01.05.2008 nowelizacja ustawy o vat, wg której nadal
    towary z PKWiU 01.12 są na 3 %, natomiast ja sprzedaje kwiaty doniczkowe
    01.12.21, czy mam rozumiec że jeśli w załaczniku jest podana grupa 01.12 to
    również dotyczy to wszystkich podgrup?

  • 2. Data: 2008-05-10 20:47:29
    Temat: Re: vat na kwiaty 3% czy 7%
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 May 2008, Zephyr wrote:

    > 01.12.21, czy mam rozumiec że jeśli w załaczniku jest podana grupa 01.12 to
    > również dotyczy to wszystkich podgrup?

    Jak ma dotyczyć tylko konkretnej podgrupy, to zawsze w przepisach było
    "ex" (exclusive, czyli wyłącznie).
    Nowelizacji nie czytałem, wskazuję że trzeba poszukać objaśnienia drobnym
    druczkiem na dole :)

    pzdr, Gotfryd