  • Data: 2002-10-16 22:26:48
    Temat: Re: Ile odrebnych ewidencji ?
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Rozważ co innego w takim razie: poszukaj jakiegoś biura
    >które będzie ci udzielać konsultacji. W ten sposób zawsze
    >masz gdzie się zwrócić :) a nie zawracasz im głowy ;)
    >wpisywaniem biletów po 2,50 :) do KPiR.

    Mam raczej złe doświadczenia w tym zakresie - co prawda nie
    z "fachowcami" od podatków a od prawa pracy ale od tego
    momentu zacząłem trochę inaczej patrzeć na pewne sprawy.
    Naiwnie sobie kiedyś myślałem, że jak płacę za porady,
    to otrzymuję usługę na jakimś poziomie, a tu się okazuje
    że to działa zupełnie inaczej :(

    Te wszystkie spisy to w sumie mały pikuś bo w przyszłym roku
    czekają mnie bardziej skomplikowane problemy i faktycznie
    konsultacje mocno by się przydały za co gotów jestem
    oczywiście zapłacić (w granicach rozsądku :)
    Niestety po kontaktach z adwokatem zacząłem nieco powątpiewać
    w tych wszystkich "fachowców" bo na razie nie wiem gdzie
    i jak znaleźć tych "prawdziwych".

    pozdrawiam
    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów