    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ile urlopu należy dać?
    Date: Mon, 17 Feb 2003 17:44:26 +0100
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-1455.jgora.dialog.net.pl

    > Wolisz czekać dwa dni i jak dopiero drugiego dnia nieobecności
    > (zgodnie z przepisami) zadzwonią, że mają zwolnienie lekarskie?

    Tu jesteś w błędzie. Co innego zwolnienie a co innego nieobecność.
    .... zgodnie z rozporządzeniem w sprawie sposobu usprawiedliwiania
    nieobecności ... mają mnie powiadamiać w ciągu 6 godzin o przyczynie i
    przewidywanym okresie nieobecności ..... ty możesz mieć dwa dni .... ja w
    regulaminie wstawiłem 6 godzin od zaistnienia przyczyny uniemożliwiającej
    stawienie się pracownikowi do pracy ..... i jest to zgodne z tym
    rozporządzeniem........ poczytaj Dz.U.1996 r Nr 60 poz. 281

    > Ten przepis miał na celu między innymi zmniejszenie ilości zwolnień na
    > kaca czy rozwolnienie.

    Kaizen a guuuuu :)))))
    przeciwko kacowi to miały działać zwolnienia lekarskie niepłatne za pierwszy
    dzień w przypadku 6 lub mniejszej ilości dni.
    Ciekawe zjawisko zaobserwowałem .... pracownicy, od jakiegoś czasu.
    przynoszą zwolnienia siedmiodniowe ......... Nie wiecie dlaczego ??

    pozdrawiam
    fart

    a może MGPiPS pozazdrociło MF i też stara się możliwie dużo bubli wypuścić.
    no ale i tak ma rekord swiata za program (przepraszam edytor) PŁATNIKA