    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ile urlopu należy dać?
    Date: Mon, 17 Feb 2003 18:55:25 +0100
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-1320.jgora.dialog.net.pl

    > Możesz zacytować? Bo ja znam to Rozporządzenie w sprawie sposobu
    > usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom
    > zwolnień od pracy, gdzie jest napisane:
    > § 2.2. W razie zaistnienia przyczyn uniemożliwiających stawienie się
    > do pracy, pracownik jest obowiązany niezwłocznie zawiadomić pracodawcę
    > o przyczynie swojej nieobecności i przewidywanym okresie jej trwania,
    > nie później jednak niż w drugim dniu nieobecności w pracy.

    Cytowane rozporządzenie w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności
    Rozdział I
    Paragraf 2. ust. 1
    Pracownik powinien uprzedzić pracodawcę o przyczynie nieobecności i
    przewidywanym okresie nieobecności w pracy, jeżeli przyczyna tej
    nieobecności jest z góry wiadoma lub możliwa do przewidzenia.

    i ja na to daję 6 godzin pracownkowi, chyba że mu ręce i nogi z dupy mafia
    powyrywała :)))))))))))) i leży nieprzytomny bez rodziny i dokumentów
    jak pójdzie na chorobowe to jego psim obowiązkiem jest użyć telefonu na mój
    koszt i powiadomić mnie o tym, bo jego zmiennik będzie dygał aż on lub ktoś
    inny go nie zmieni :)))))))))))

    Nie sugeruj się ustępem 2 tego rozporządzenia ........ ja rozumiem to
    właśnie tak, jak przytoczyłem o mafii lub wypadku drogowym.

    > To rozporządzenie właśnie zacytowałem.

    > Dokładnie o to mi chodzi. Wolisz, żeby pracownik poszedł na nagłą
    > niedyspozycję, na 1 czy nawet 4 dni, czy żeby Cię po dwóch dniach
    > powiadomił, że ma 7 dniowe zwolnienie? Te 4 dni są zamiast tych
    > krótkich zwolnień. Pracodawca na tym też zyskuje, bo pracownik idąc na
    > zwolnienie idzie teraz na min. 7 dni, a tak odbiera mu się 1-4 dni z
    > URLOPU.
    Kaizen ...... ja nie chce zrozumieć , że toleruje się w tym kraju nierobów,
    opierdalaczy i inne niebieskie ptaki i robi się pod nich ustawy i
    rozporządzenia.

    pozdrawiam
    fart