  • 1. Data: 2010-04-24 17:11:09
    Temat: Internet
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Internet domowy (stałe łącze) oraz żona ma iPlus w laptopie -czy
    można to połączyć? pozdr

  • 2. Data: 2010-04-24 17:20:00
    Temat: Re: Internet
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adax wrote:
    > Witam! Internet domowy (stałe łącze) oraz żona ma iPlus w laptopie -czy
    > można to połączyć? pozdr

    albo internet albo żona.
    tego połączyć sie nie da.
    Chyba, że żona przez internet.

    A tak na serio. To napisz jeszcze raz o co ci chodzi.

  • 3. Data: 2010-04-24 17:32:11
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > albo internet albo żona.
    > tego połączyć sie nie da.
    > Chyba, że żona przez internet.
    > A tak na serio. To napisz jeszcze raz o co ci chodzi.

    Myślałem, że wiesz co to iPlus....
    Rozliczamy się razem, na mnie jest internet w domu, a żona płaci firmie PLUS
    za internet mobilny (iPlus) w laptopie.
    Czy można zsumować te koszty za 2 internety (mój i jej) i odliczyć,
    oczywiście do kwoty max?

  • 4. Data: 2010-04-24 18:14:05
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2010-04-24 19:32, Adax pisze:

> [...]
    > PLUS za internet mobilny (iPlus) w laptopie.
    > Czy można zsumować te koszty za 2 internety (mój i jej) i odliczyć,

    Zdaje sie, zekazdemu z was z osobna przysluguje te 760zl, jezeli jedne
    faktury sa na ciebie, a drugie na zone.

    Przy czym nie wiem jak wyglada sprawa z tym iPlusem. Jest to internet
    mobilny, a w przepisie stoi jak byk, ze chodzi o uzywanie internetu w
    lokalu (budynku) bedacym miejscem zamieszkania. Moze zadzwon do USu i
    zapytaj, czy robia z tego powodu problemy.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2010-04-24 18:18:21
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości
    news:4bd334e8$0$19163$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2010-04-24
    19:32, Adax pisze:
> [...]
    > lokalu (budynku) bedacym miejscem zamieszkania. Moze zadzwon do USu i
    > zapytaj, czy robia z tego powodu problemy.

    dzięki! korzysta w domu, więc ok.
    Ale w tym roku przeszła do playa i ma na kartę -jak zdobyć fakturę?

  • 6. Data: 2010-04-24 18:44:56
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-24 20:18, Adax pisze:

    > Ale w tym roku przeszła do playa i ma na kartę -jak zdobyć fakturę?

    Musisz ją brać jak kupujesz zasilenie.
    Co gorsza - musi być wyraźnie wyszczególniona pozycja 'za internet'. :(

    --
    spp

  • 7. Data: 2010-04-24 19:07:04
    Od: "mugeno" <mugeno@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Wiem, że to być może nie w tym miejscu pytanie, ale jak założyć nowy temat w tej
    grupie?
    Będę wdzięczny za odpowiedź :)

  • 8. Data: 2010-04-24 19:17:34
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-24 21:07, mugeno pisze:

    > Wiem, że to być może nie w tym miejscu pytanie, ale jak założyć nowy temat w tej
    grupie?
    > Będę wdzięczny za odpowiedź :)

    Jeżeli korzystasz z niusów.onet to kliknąć 'Nowa Wiadomość", wpisać
    temat w odpowiedniej rubryce, w kolejnej treść i ... wysłać. :)

    --
    spp

  • 9. Data: 2010-04-24 23:21:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (24.04.2010 20:18), Adax wrote:
    > Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości
    > news:4bd334e8$0$19163$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2010-04-24
    >
    > dzięki! korzysta w domu, więc ok.

    Dla ciebie/jej ok, ale czy dla US będzie ok?

    Czy jesteś w stanie udowodnić to że korzysta tylko w domu?

    p. m.

  • 10. Data: 2010-04-25 20:10:45
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-24 20:44, spp pisze:

    > Musisz ją brać jak kupujesz zasilenie.
    > Co gorsza - musi być wyraźnie wyszczególniona pozycja 'za internet'. :(

    Skoro jest na kartę, to faktura za zasilenie nic nie da.
    Nijak z tej faktury nie wyniknie pozycja "internet".
    Przerabiałem to z %#%$^#% fakturą TPSA i pozycją
    "Neostrada i usługa TV". Usługa TV nie działa, ale w systemie pozostała.
    A US stwierdził, że nie radzi odliczać internetu, bo z niej nie wynika
    "ile za internet, a ile za TV" oraz "Z faktury nie wynika, że TV nie
    działa". Taki dostali prikaz i już.
    I odliczenie internetu poszło się rypać.

    BogdanKa