  • 1. Data: 2005-12-09 09:56:41
    Temat: Internet przez Iplus i odliczenia
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam w PLUS GSM wykupiony staly dostep do Internetu poprzez GPRS (usluga
    iPlus). Dostalem numer telefonu, karte SIM oraz modem. Oczywiscie z tej
    karty mozna rowniez wykonywac polaczenia telefoniczne i wysylac smsy.
    Rachunki, ktore otrzymuje wygladaja jak zwykly rachunek za telefon
    komorkowy. Jak zatem odliczyc owo stale łącze? Cos czuje, ze bede mial z tym
    problemy.

  • 2. Data: 2005-12-09 21:33:55
    Temat: Re: Internet przez Iplus i odliczenia
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Piotrek napisał(a):
> [...]
    > Rachunki, ktore otrzymuje wygladaja jak zwykly rachunek za telefon
    > komorkowy. Jak zatem odliczyc owo stale łącze? Cos czuje, ze bede mial z tym

    Jak brzmi pozycja na fakturze i w opisie szczegółowym?

    Czy jest numer PKWiU?

    M.

  • 3. Data: 2005-12-10 06:12:12
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Jak brzmi pozycja na fakturze i w opisie szczegółowym?

    Abonament 49,00 netto

    > Czy jest numer PKWiU?

    64.20.1

    pzdr

    Tomek

    INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1

  • 4. Data: 2005-12-11 01:45:45
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Staszewski napisał(a):

    > Abonament 49,00 netto

    > 64.20.1

    Wg PKWiU powinno być 64.20.18-00.00... Tepsiana faktura w ogóle nie
    zawiera PKWiU, ale chociaż zawiera opis usługi.

    Może być śmiesznie ;-( Już widzę ambitnych inspektorów skarbowych
    walczących o dobro budżetu...

    M.

  • 5. Data: 2005-12-12 08:42:10
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    > Może być śmiesznie ;-( Już widzę ambitnych inspektorów skarbowych
    > walczących o dobro budżetu...

    Żeby było zabawniej w abonamencie jest 20 SMSów... Nie takich przez
    Internet, zwykłych najprawdziwszych SMSów. Zatem płaci się nie tylko za
    stałe łącze... Do tego można za pomocą tej karty dzwonić - wówczas na
    fakturze będzie zapewne pozycja 'koszt rozmów telefonicznych N zł', a nawet
    'koszt smsów'... Coś czuje, że będzie ciężko z tym odliczeniem.
    Napisałem maila do Plusa, zobaczymy co odpowiedzą.

    Piotrek

  • 6. Data: 2005-12-13 11:19:14
    Temat: Re: Internet przez Iplus i odliczenia - odpowiedz Plusa
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Oto odpowiedz jaka otrzymalem od Plus GSM. Czy sadzicie, ze wyczerpuje
    temat? Wlasnie czeka mnie wypelnienie ankiety dotyczacej mojego zadowolenia
    z odpowiedzi.

    Odpowiedź: (Dział Pomocy Technicznej iPlus) - 13-12-2005 11:52
    Można odliczyć iPLUS w rozliczeniu podatkowym.
    Zależne jest to jednak od interpretacji konkretnej placówki Urzędu
    Skarbowego w którym się Pan rozlicza.