  • 11. Data: 2004-05-27 09:55:38
    Temat: Re: Internet (zwolnione czy nie z VAT )?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ania napisał:

    > us krakow pradnik twierdzi ze to kazda osoba fizyczna nie prowadzaca
    > dzialanosci gospodarczej (wogole).
    > pisemko - 5 zl i daja to na pismie:-)

    No i mamy kolejny dowód na bulba ustawowego, bo skoro użytkownik
    indywidualny z definicji nie prowadzi żadnej działalności gospodarczej
    to co ma znaczyć "nie prowadzących działalności gospodarczej na dostęp
    szerokopasmowy". Wychodzi masło maslane.
    Jak te oleje sojowe na ktorych pisze duzymi literami "bez cholesterolu"
    chociaz nie ma oleju sojowego z cholesterolem.
    Może to jakis marketoid pisał? ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2004-05-27 10:11:31
    Od: "ania" <a...@e...pl>

> [...]
    > to co ma znaczyć "nie prowadzących działalności gospodarczej na dostęp
    > szerokopasmowy". Wychodzi masło maslane.

    to jeszcze jeden kwiatuszek do ogrodka - ale teraz z dzialki tpsa:-)
    no wiec mowiac po krotce panienka na blekitnej linii twierdzi ze jest osoba
    ktora siedzi i kwalifikuje czyktos jest odbiorca indywidualnym prowadzacym
    dzialanosc "na" czy nie:-)
    to jak myslicie jak to robi? losuje?:-) bo tego juz nie udalo mi sie od
    panienki wyciagnac:-)

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

  • 13. Data: 2004-05-27 14:00:41
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <c94fmm$g2v$1@druid.ceti.pl>, ania wrote:

> [...]
    > ktora siedzi i kwalifikuje czyktos jest odbiorca indywidualnym prowadzacym

    Udalo Ci sie do nich dodzwonic ? Ja napisalem pismo
    ze moge sie skontaktowac dowolnym sposobem KTORYM
    KONTAKT JEST MOZLIWY.
    Po 4 podejsciach zrezygnowalem. W koncu mam jakas
    podkladke ze robilem co moglem a jak nie to moge probowac
    przy urzedniku US. Tylko mam obawe ze wtey dodzwonie sie
    za pierwszym podejsciem. Prawo przekory jest silniejsze
    od praw natury.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 14. Data: 2004-05-27 14:09:10
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Uzytkownik "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> napisal w wiadomosci

    > Udalo Ci sie do nich dodzwonic ? Ja napisalem pismo

    jakby to powiedziec - nawet bez problemu:-)

  • 15. Data: 2004-05-27 17:25:04
    Od: "Agulka333" <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> napisal w wiadomosci
    et.pl...
    > In article <c92t5d$li0$1@nemesis.news.tpi.pl>, ...
    >
    > Macie faktury na firme czy na nazwisko ?
    >
    > Tez mam to samo, faktury mam na nazwisko, puscilem do nich
    > pismo 2-3 tygodnie temu zeby byc choc troche krytym i czekam.
    > --
    > Mamy fakture na firme której nazwa ewidentnie wskazuje na swiadczenie
    uslug internetowych. Tyle tylko, ze jest to firma jednoosobowa z nazwiskiem
    oprócz nazwy w tytule i jak przypuszczm to TPSe zmylilo hi hi hi

    Agnieszka

  • 16. Data: 2004-05-27 18:06:22
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <c958bj$196$1@nemesis.news.tpi.pl>, Agulka333 wrote:

> [...]

    > uslug internetowych. Tyle tylko, ze jest to firma jednoosobowa z nazwiskiem
    > oprócz nazwy w tytule i jak przypuszczm to TPSe zmylilo hi hi hi

    Tez mam to samo. TPSA to detal. Powiedz mi czy uwazasz
    ze faktura wystawiona TYLKO na nazwisko ale z NIP-em moze
    byc honorowanym dokumentem i nikt sie nie przy*czepi ?

    Czytalem ustawy i wychodzi mi ze tak.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 17. Data: 2004-05-27 19:17:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Agulka333,

    Thursday, May 27, 2004, 7:25:04 PM, you wrote:

    > uslug internetowych. Tyle tylko, ze jest to firma jednoosobowa z nazwiskiem
    > oprócz nazwy w tytule i jak przypuszczm to TPSe zmylilo hi hi hi

    A co zmyliło T(ego)PSA, że wystawił fakturę ze zwolnionym z VATy SDI
    dla sp. z o.o.?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2004-05-28 08:13:33
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > A co zmyliło T(ego)PSA, że wystawił fakturę ze zwolnionym z VATy SDI
    > dla sp. z o.o.?

    JA dostałem też dla spółki z o.o. i to prowadzącej kafejkę internetową,
    zwolnienie z VAT przy DSL.
    Więc nie ma wątpliwośći - było losowanie. :-))