    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Internet (zwolnione czy nie z VAT )?
    Date: Thu, 27 May 2004 11:55:38 +0200

    Użytkownik ania napisał:

    > us krakow pradnik twierdzi ze to kazda osoba fizyczna nie prowadzaca
    > dzialanosci gospodarczej (wogole).
    > pisemko - 5 zl i daja to na pismie:-)

    No i mamy kolejny dowód na bulba ustawowego, bo skoro użytkownik
    indywidualny z definicji nie prowadzi żadnej działalności gospodarczej
    to co ma znaczyć "nie prowadzących działalności gospodarczej na dostęp
    szerokopasmowy". Wychodzi masło maslane.
    Jak te oleje sojowe na ktorych pisze duzymi literami "bez cholesterolu"
    chociaz nie ma oleju sojowego z cholesterolem.
    Może to jakis marketoid pisał? ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl