  • Data: 2017-11-20 09:59:39
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2017-11-17, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > "Jest do obejścia" to całe miliony kilometrów od "nie dotyczy".
    > Głównie w opłacalności. Mówimy przecież o mikroprzedsiębiorstwach.

    Ale przecież napisałem wyraźnie, "gdy zacznie być to opłacalne", a przy
    braku stabilności prawa, plus kolejnych wymysłach utrudniających
    prowadzenie normalnej działalności w Polsce, może się w pewnym momencie
    okazać to opłacalne. Inna rzecz, że już kilka lat temu, jeżdżąc do
    miejscowości turystycznych przygranicznych, wielu przewodników miało
    zarejestrowaną działalność w Czechach, twierdzili, ze łatwiej im się
    prowadzi, takie usługi i rozlicza tam, niż u nas, a że w ofercie mieli
    zarówno zwiedzanie po polskiej jak i czeskiej stronie, to ciężko było
    się ich czepiać...

    --
    http://kaczus.ppa.pl