  • Data: 2007-02-08 14:10:30
    Temat: Re: Ja rozumiem, że życie nie jest proste ale ...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    gonia wrote:
    > i czy w tym przypadku nie należałoby podejść do tego tak, że podatkowo
    > różnice kursowe po prostu nie wystepują? powinnam dostać 100 uro i tyle
    > dostałam, podatkow operacja neutralna

    Zaraz! Chwileczkę! A co z ustawą? :-)

    Przecież z niej nie wynika, że sprzedaż/kupno waluty jest warunkiem
    koniecznym do powstania RK.

    Mowa jest jedynie o przeliczaniu przychodu - czyli jak rozumiem -
    wyrażeniu wartości przychodu w plz.

    > no właśnie - dopiero jak coś z tym euro zaczynam robić, pojawiać się
    > zaczynają inne kursy

    j.w.

    > zastanawiam się tylko, co z tym średnim NBP, i jakoś brakuje mi koncepcji

    Im dłużej czytam paragraf 24c to tym bardziej nie widzę jakim cudem przy
    przeliczaniu przychodu miałby mieć zastosowanie średni kurs NBP z dnia
    otrzymania przychodu.

    Ja rozumiem różne ułomności ustawodawcy, ale gdyby chciał ażeby używać
    średniego kursu NBP z dnia otrzymania przychodu, to chyba by to po
    prostu napisał.

    Piotrek