  • Data: 2012-10-27 12:10:26
    Temat: Re: Jak dorobić bez zakładania DG?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-27 11:17, jureq pisze:

    > Patrząc po ostatnich wyrokach sądów mam wrażenie, że wkrótce problemy
    > będą dokładnie przeciwne.
    >
    > Np.
    > http://biznes.interia.pl/podatki/news/udzielanie-kor
    epetycji-nie-jest-
    > dzialalnoscia-gospodarcza,1848049,4211
    >
    > Może wyszukaj jeszcze inne takie wyroki (jeśli dobrze pamiętam to było
    > ich już kilka) i napisz wniosek o interpretację indywidualne, w której
    > powołując się na te wyroki zaproponujesz uznanie twojej działalności za
    > działalność wykonywaną osobiście.

    Znakomity przykład jednakże po głębszej analizie może się okazać iż
    prowadzenie działalności gospodarczej może być bardziej opłacalne ze
    względu na brak możliwości uwzględnienia jakichkolwiek wydatków na
    przysporzenie dochodów. O ile masaże w domu to stosunkowo niewiele ich
    generują o tyle dojazd do klienta zapewne chciałoby się odliczyć. ;)

    --
    spp