    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: Jak forma daty na fakturze?
    <pq4562$dml$1@node1.news.atman.pl>
    <14s4zufe3j5kl$.7rscrl4b5rht.dlg@40tude.net>
    <pq6s2f$43f$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <pq7547$deg$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Wed, 17 Oct 2018 14:31:48 +0200

    On 2018-10-17, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > jak sobie nazywasz pliki jest zazwyczaj Twoją wewnętrzną sprawą i nijak
    > się ma do sortowania dat.

    No ale pisałeś że format DMR jest wygodniejszy (gdziekolwiek nie użyty)
    i że to programista dupa źle zaprogramował.

    No więc programiści file managerów powinni przewidzieć że niejaki Tomasz będzie
    chciał sobie posortować pliki po takiej dacie i powinni wbudować automatyczny
    detektor formatu dmr w nazwie pliku bo inaczej są dupy, nei? :P

    > ale co to ma do rzeczy w kontekście sortowania dat? Piszesz nie na
    > temat. Sortowanie rekordów po typie to jest jedno, a to jak sobie
    > nazwiesz pliki, zupełnie inna sprawa...

    I co? Pliki nie mogą zawierać dat? A co jak masz system rozproszony
    działający np. na S3 i masz zwrócić posortowane dane? Piszę o tym,
    że to jakich typów danych możesz użyć często *NIE* zależy od Ciebie
    więc zrzucanie *wszystkiego* z tym związanego na nieudolność programistów
    jest zbyt dużym uogólnieniem.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com