  • Data: 2011-02-20 22:22:34
    Temat: Re: Jak siostra ?
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-20 23:14, witek pisze:

    > a to ju? nie jest darowizna.
    >
    > chyba, ze wytniesz s?owo stratny.
    > Ale jak raz tak? g?upot? palniesz w US to sie wyci?? nie da.
    > Jak to gotfryd uj?? : Podatnikowi ju? dzi?kujemy, decyzja przyjdzie
    > poczt?

    Czy ja wiem... Ludzie z różnych powodów dają darowizny. Sumienie i
    poczucie sprawiedliwości też jest dobrym powodem. Darowizna jest czymś
    co dajemy i w zamian niczego nie oczekujemy. Siostra daje bratu kasę w
    zamian nic nie oczekując (żadnej materialnej korzyści).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --