  • Data: 2016-05-23 17:47:54
    Temat: Re: Jak zlikwidować wyposażenie?
    Od: jedenptak <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2016-05-20, o godz. 17:20:38
    adam <a...@w...pl> napisał(a):

    > Jak już przeczytasz wszystkie ustawy, które Cię obowiązują,
    > zorientujesz się w swoich obowiązkach i karach grożących za
    > niewywiązanie się, to będziesz miał ochotę zamknąć firmę i wyjechać
    > stąd jak najdalej.

    A ja się zastanawiam, czy w ten nowej ustawie o JPK (gdzie do US wysyła
    się (chyba) kompletne (pozycje towarowe także) FA,WZ,RW,MM, KPiR,
    wyciągi, rej zakupu, ...

    jest jakis zapis mówiący że skasują to za 6-7 lat?

    Bo np., wyślę im że (zapis) kupiłem HDD (do firmowego kompa)
    Do tej pory jak nie było kontroli kilka lat to teoretycznie mozna było
    "zniknąć" z zapisami o tym fakcie (dokumenty do kosza i ślad po dysku
    też)

    No a teraz będą mieli historię po wieki?
    i OT zastanawiam się jakim mercem bedą jeździli ci co mają dostęp do
    niemal bezgranicznych zasobów (np. w stylu marketingowym) z bazy Big
    Data. Przecież tam widac niemal wszystko będzie , za ile kupił, za ile
    sprzedał, komu, gdzie, czym handluje i jakie marże (tak po pobieżnej
    "przeglądce" plików .xsd od JPK wnioskuję)