  • Data: 2007-10-31 16:37:32
    Temat: Re: Jaka kara za spoznione zgloszenie do ZUS ?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ajt" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    news:fga7nj$kf8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zgłoszony przez firmę nie został, ale skoro prowadzi DG, to pewnie sam
    > się z dniem zatrudnienia wyrejestrował ze wszystkich ubezpieczeń,
    > równocześnie rejestrując tylko do zdrowotnego. Trochę by się
    > zdziwił, gdyby za kilka lat ZUS się zaczął upominać o należne
    > składki wraz z odsetkami :)

    Rzeczywiście, zapomniałem o tym aspekcie, ale w organie może się skorygować
    bez żadnego problemu. A organ i tak się może upomnieć w przyszłości o
    cokolwiek - w miarę jak będzie się pogarszać jego sytuacja finansowa, więc
    to i tak bez znaczenia w kontekście zapewnienia sobie braku potencjalnie
    mozliwych niejasności na styku z organem rentowym. :-)

    Nadal uważam, że to najlepsze rozwiązanie z punktu widzenia zarówno tego
    przedsiębiorcy jak i firmy, która go zatrudniła.

    marekz