    From: "Cavallino" <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jaka spolke zalozyc w danej sytuacji?
    Date: Tue, 15 Mar 2005 21:05:47 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@liese.tinet.pl

    Użytkownik "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > Z ryzykiem - zgoda. Ale z placeniem ZUS - nie do konca. Zauwaz,
    > ze moj Ojciec nie placi ZUS, poniewaz - jak napisalem na poczatku
    > - ma juz ustalone prawo do emerytury.

    Ale zdrowotne raczej płaci.
    W sumie Wam wyjdzie prawie 1000 zł miesięcznie.
    Za tą sumę spokojnie możecie dołożyć do droższej obsługi księgowej.
    No i jak będziesz potrzebował w przyszłości papierów do banku jako osoba
    fizyczna to od razu różnicę odczujesz......
    Prowadzenie działalności gosp. to prawie bycie trędowatym w tych
    instytucjach.

    > Ile ja bede musial placic ZUS jako wspolwlasciciel tej spolki?
    >
    > Slyszalem ze 700 zl,

    Obecnie tak, wg nowych pomysłów, przy takich dochodach kilka razy więcej.
    Ojciec też może podpaść pod ZUS.....