  • 1. Data: 2002-02-06 18:03:45
    Temat: Re: Jakie karne odsetki od umowy w USD
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    [...]
    ********************************
    > jeśli jest zawarta pomiędzy osobami prywatnymi.
    > W obrocie gospodarczym obowiązuje zasada walutowości - czyli tylko nasze
    > PLN.

    Że jak ?!
    Czyli umowa:
    "§4. Płatność. Wykonawca za wykonanie umowy zgodnie z warunkami otrzyma
    wynagrodzenie w wysokości równowartości 500 dolarów amerykańskich
    wg. kursu średniego z dnia wystawienia faktury"

    ...jest twoim zdaniem przestępstwem ??
    -:O

    (wiem, chciałeś [chyba] napisać że "w walucie obcej" - ale
    napisałeś "wyrażoną"... ! kłamiesz :))

    [...Gwidon...]
> [...]

    ...tylko oni się najwyraźniej nie umówili :)

    Pozdrowienia, Gotfryd