    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: "Jaśniepani" urzędzniczka urzędu skarbowego
    Date: Sun, 08 Sep 2013 16:34:18 -0500

    uzytkownik wrote:

    > Ale paniusia nie powiedziała "proszę uiścić opłatę 17zł, a następnie
    > proszę przyjść za godzinę czy za dwa dni, lecz powiedziała NIE", czyli w
    > tym przypadku złamała prawo.

    Jakie pytanie taka odpowiedz.
    Zastanów się dokładnie jakie pytanie jej zadałeś. i czy na to pytanie
    dostales odpowiedz.
    Jej obowiązkiem nie jest pouczanie cie co jeszcze mozesz zrobic.
    Mogła, ale nie musiała.

> [...]
    > chciało mi się biegać po schodach (tu raczej powinienem napisać o
    > uciążliwości z powodu niedawnej kontuzji nogi) poprosiłem więc o
    > potwierdzenie złożenia PCC3 (na czystej kartce lub na blankiecie, które
    > jak sam twierdzisz każdy petent ma prawo się domagać). Niestety paniusia
    > odmówiła mi jednego i drugiego, ale w końcu potwierdziła mi złożenie
    > PCC3 na kserokopi tego PCC3, którą wykonałem po dopisaniu brakujących
    > danych na PCC3, poza jej obecnością.
    > Zatem paniusia złamała prawo trzykrotnie:
    > 1. Odmawiając uwierzytelnienia wykonanych przy niej notatek.

    notatek sie nie uwierzytelnia.

    > 2. Odmawiając mi wydania potwierdzenia złożenia PCC3

    to sie zgadzam. zloż skargę.

    > 3. Potwierdzając złożenie PCC3 na kserokopii, która została wykonana
    > poza jej obecnością

    sporne, czy ksero musi byc zrobione w jej obecnosci.

    > Ponadto naraziła skarb państwa na stratę, gdyż nie kazała mi uiściłć
    > opłaty 17zł :)

    otrzymanie potwierdzenia zlozenia nie podlega opłacie.

    > [...]
    >
    > a ja wyraźnie pisałem, że kiedy odmówiła mi uwierzytelnienia moich
    > bazgrołów na kserokopi to poprosiłem ją o potwierdzenie złożenia PCC3
    > itego też mi odmówiła, a później mi potwierdziła na kserokopi tego,
    > poprawionego PCC3

    potwierdzenie zlozenia pcc miala ci obowiazek dac.
    reszty nie.
    pisze to po raz kolejny a ty dalej sie pieniaczych o jakies podisy na
    kopiach.

    > Następnego dnia już nie chciała mi ani potwierdzić na kserokopi DR, ani
    > dokonać odpowiedniego wpisu, że dostarczono kopię DR pod moim,
    > włąsnoręcznie napisanym i podpisanym przeze mnie zobowiązaniem, że
    > dostarczę tę kserokopię w przeciągu 7 dni, ani też wydać zaświadczenia,
    > że taka kserokopia została dostarczona. Dopiero na hasło, ze pójdę z tym
    > do naczelnika spowodowało, że podpisała mi poświadczenie złożenia
    > kserokopi DR na drugim egzemplarzu kserokopi tegoż DR.
    > Jeżeli była na prawie to po co podpisywała mi na kserokopi DR

    nie wiem po co ci podpisała.

    > P.S. Nie wiem ile w tym prawdy, ale jeden gość mi powiedział, że facet
    > prowadzący punkt ksero i ona mają jakieś koligacje rodzinne i dlatego
    > każdego na siłę wysyła na ksero. To nawet by mi się teraz kleiło w
    > całość, dlaczego pierwszego dnia wysyłała mnie po kilka razy na ksero i
    > bez oporów potwierdzała kserokopie. Drugiego dnia przyniosłem własne,
    > kolorowe ksero, a w tym punkcie jest tylko ksero cz-b.
    > Układy, układziki, narażanie skarbu państwa na straty .... teraz
    > wszystko zaczynam rozumieć :)

    zawsze mozesz sie poskarzyc wyzej.