    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: "Jaśniepani" urzędzniczka urzędu skarbowego
    Date: Mon, 9 Sep 2013 09:52:41 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 05 Sep 2013 16:10:41 -0500, witek napisał(a):
> [...]

    [...]

    > Kurde, ludzie kiedy wy sie nauczycie, ze do chodzenia do US słuzy listonosz.

    Zamienił stryjek...
    To ja już wolę jedną wizytę w urzędzie i trochę biegania niż X wizyt w
    kolejce na poczcie i załatwienie sprawy w przeciągu 3 miesięcy :)

    A w urzędzie - po prostu trzeba sobie sprawdzić dokładnie co jest potrzebne
    do danej procedury i przyjść przygotowanym.
    Fakt, że debilizmem jest brak ksera w urzędzie - powinno być na każdym
    piętrze przynajmniej, choćby i płatne.
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944